การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ = A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers / โดย สุมาลี ชิโนกุล.
Material type:
- A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers
- รายงานวิจัยเรื่อง การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ
- PE1068 .T5 ส842ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | PE1068 .T5 ส842ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200706210031 |
ภาคผนวก
บรรณานุกรม
"สนับสนุนโดย เงินทุนเพื่อการวิจัยจากกองทุนคณะครุศาสตร์ ปี 2547"
There are no comments on this title.