การตลาดเพื่ออุตสาหกรรมท่องเที่ยว = (Record no. 256604)
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 02887nam a2200301Ii 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 256604 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | TH-BaBU |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250302154210.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 230921s2021 th a fob 000 0 tha d |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | Th-BaBU |
Transcribing agency | Th-BaBU |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
International Standard Book Number | 9786165700245 (electronic bk.) |
050 #4 - LIBRARY OF CONGRESS CALL NUMBER | |
Classification number | G155.A1 |
Item number | อ177ก 2564 |
100 0# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | อนิรุทธิ์ เจริญสุข |
9 (RLIN) | 166465 |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | การตลาดเพื่ออุตสาหกรรมท่องเที่ยว = |
Remainder of title | Marketing for tourism / |
Statement of responsibility, etc. | อนิรุทธิ์ เจริญสุข |
246 31 - VARYING FORM OF TITLE | |
Title proper/short title | Marketing for tourism |
250 ## - EDITION STATEMENT | |
Edition statement | พิมพ์ครั้งที่ 1 |
264 #1 - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE | |
Place of production, publication, distribution, manufacture | สมุทรปราการ : |
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer | บริษัท เจริญปัญญา เอ็ดยูเคชั่น จำกัด, |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice | 2564 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 1 online resource |
336 ## - CONTENT TYPE | |
Content type term | text |
Source | rdacontent |
337 ## - MEDIA TYPE | |
Media type term | computer |
Source | rdamedia |
338 ## - CARRIER TYPE | |
Carrier type term | online resource |
Source | rdacarrier |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | บรรณานุกรม |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | ศึกษาเกี่ยวกับ ความรู้พื้นฐานของการขาย และการตลาดเพื่ออุตสาหกรรมท่องเที่ยว ความหมาย ความสำคัญ องค์ประกอบ กลุ่มตลาดเป้าหมาย หลักการขาย แนวความคิดการขายในธุรกิจที่เกี่ยวข้องกับอุตสาหกรรมท่องเที่ยว เปรียบเทียบการตลาดในกลุ่มอุตสาหกรรมที่เกี่ยวข้อง รูปแบบการขายออนไลน์และการขายผ่านตัวแทนจำหน่าย (Travel Agent) การจำหน่ายสินค้าและบริการทางการท่องเที่ยวผ่านระบบพาณิชย์อีเล็กทรอนิกส์ (E-commerce) การสร้างความแตกต่างจากคู่แข่งขัน สถานการณ์ทางการตลาดอุตสาหกรรมท่องเที่ยวในปัจจุบันและแนวโน้มในอนาคต นโยบายของรัฐกับการส่งเสริมการตลาดในอุตสาหกรรมท่องเที่ยว |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว |
9 (RLIN) | 6905 |
Topical term or geographic name entry element | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว |
General subdivision | การตลาด |
9 (RLIN) | 121699 |
856 ## - ELECTRONIC LOCATION AND ACCESS | |
Uniform Resource Identifier | <a href="https://bookdosepath.com/BU/ebook/656809caa2c10">https://bookdosepath.com/BU/ebook/656809caa2c10</a> |
Public note | Electronic Resources |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Library of Congress Classification |
Koha item type | E-Book |
No items available.