สร้างบริการ สร้างความประทับใจ
Material type:
- HF5415.5 ส238ส
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ส238ส (Browse shelf(Opens below)) | Available | 222398 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ | HF5415.5 ส238ส สร้างบริการ สร้างความประทับใจ | HF5415.5 ส278ซ CRM เกมครองใจลูกค้า / | HF5415.5 ส312ก 2546 การต้อนรับและบริการที่เป็นเลิศ / |
There are no comments on this title.