การพัฒนาทีมงานบริการ
Material type:
- 9748770575
- Building customer service team
- HF5415.5 ส238ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ส238ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 210420010012 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ว928จ เจาะใจลูกค้าให้ตรงเป้า | HF 5415.5 ส223ช ใช้หัวใจให้บริการ = The Nordstrom way to customer service excellence / | HF5415.5 ส238ก การพัฒนาทีมงานบริการ | HF5415.5 ส238ก การพัฒนาทีมงานบริการ | HF5415.5 ส238ก การพัฒนาทีมงานบริการ | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / | HF5415.5 ส238ย 2545 ยุทธวิธีบริการครองใจลูกค้า = Customer service satisfaction strategy / |
There are no comments on this title.