สร้างบริการให้เป็นเลิศ
Material type:
- The complete guide to customer service
- HF5415.5 ล945ส
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ล945ส (Browse shelf(Opens below)) | Available | 105909 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
No cover image available | No cover image available | ||
HF5415.5 ล811ก การบริหารลูกค้าสัมพันธ์เชิงรุก = Active customer relationship management / | HF5415.5 ล817ล ลูกค้าต้องมาก่อน : เทคนิคการเอาชนะใจและครองใจลูกค้าได้ตลอดการ = How to win customers and keep them for life | HF5415.5 ล945ส สร้างบริการให้เป็นเลิศ | HF5415.5 ล945ส สร้างบริการให้เป็นเลิศ | HF5415.5 ว233ค 2557 แค่ยิ้มยังไม่พอ! / | HF5415.5 ว344จ จิตวิทยาบริการ = Service psychology / | HF5415.5 ว344จ จิตวิทยาบริการ = Service psychology / |
There are no comments on this title.