จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 1-7
Material type:
- Psychology for the hospitality industry
- เอกสารการสอนชุดวิชา จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 1-7
- HF5415.5 ม246จ 2539
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ม246จ 2539 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2025-08-09 | 187498 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
||
HF5415.5 ภ431ก กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ภ431ก 2549 กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ภ431ก 2549 กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ม246จ 2539 จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 1-7 | HF5415.5 ม246จ 2539 จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 1-7 | HF5415.5 ม246จ 2539 จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 8-15 | HF5415.5 ม771จ 2559 จับเทรนด์มาสร้างเป็นนวัตกรรม = Trend-driven innovation / |
There are no comments on this title.