บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ
Material type:
- Winning the service game
- HF5415.5 ช159บ
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ช159บ (Browse shelf(Opens below)) | Available | 217332 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ |
There are no comments on this title.