บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ
Material type:
- Winning the service game
- HF5415.5 ช159บ
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ช159บ (Browse shelf(Opens below)) | Available | 207829 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช159บ บริการเหนือเมฆ : วัฒนธรรมองค์กรเพื่อชัยชนะในทุกสนามธุรกิจ | HF5415.5 ช252ค Cutting edge CRM / | HF5415.5 ช252ค Cutting edge CRM / |
There are no comments on this title.