คอมพิวเตอร์กับการตลาด. หน่วยที่ 9-15 = Computer applications in marketing / สาขาวิชาวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช
Material type:
- 9746428683
- Computer applications in marketing
- เอกสารการสอนชุดวิชา คอมพิวเตอร์กับการตลาด. หน่วยที่ 9-15
- HF5415.125 ม246ค
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.125 ม246ค (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200304040027 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | ||
HF5415.125 ม246ค คอมพิวเตอร์กับการตลาด. Computer applications in marketing / หน่วยที่ 1-8 = | HF5415.125 ม246ค คอมพิวเตอร์กับการตลาด. Computer applications in marketing / หน่วยที่ 1-8 = | HF5415.125 ม246ค คอมพิวเตอร์กับการตลาด. Computer applications in marketing / หน่วยที่ 9-15 = | HF5415.125 ม246ค คอมพิวเตอร์กับการตลาด. Computer applications in marketing / หน่วยที่ 9-15 = | HF5415.125 B362M 2013 Marketing database analytics : transforming data for competitive advantage / | HF5415.125 B477D 2004 Data mining techniques : for marketing, sales, and customer relationship management / | HF5415.125 B527M The marketing information revolution |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.