ศาสตร์แห่งการโฆษณา = Approach of advertising : strategies and processes / ธีรพล ภูรัต ; ภาควิชาการโฆษณา คณะนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Material type:
- 9742191034
- Approach of advertising : strategies and processes
- HF5814 ธ633ศ
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5814 ธ633ศ (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 200304170018 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5814 ท368ก 2548 การจัดการโฆษณา = Advertising management / | HF5814 ท368ก 2549 กลยุทย์การสร้างสรรค์งานโฆษณาขั้นสูง = Advanced advertising creative strategy / | HF5814 ท368ก 2551 การจัดการโฆษณา = Advertising management / | HF5814 ธ633ศ ศาสตร์แห่งการโฆษณา = Approach of advertising : strategies and processes / | HF5814 ธ633ศ 2548 ศาสตร์แห่งการโฆษณา = Approach of advertising : strategies and processes / | HF5814 ธ633ศ 2549 ศาสตร์แห่งการโฆษณา = Approach of advertising : strategies and processes / | HF5814 ธ633ศ 2551 ศาสตร์แห่งการโฆษณา = Approach of advertising : strategies and processes / |
เชิงอรรถ
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.