BU Library and Learning Space
Amazon cover image
Image from Amazon.com

20 วิธีพัฒนาการบริการเหนือชั้น = Twenty ways to improve customer service / ผู้เขียน Lloyd C. Finch ; แปลและเรียบเรียงโดย ปฏิพล ตั้งจักรวรานนท์, ธนิกานต์ มาฆะศิรานนท์

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: กรุงเทพฯ : เอ็กซเปอร์เน็ท, 2547Description: 247 หน้า : ภาพประกอบISBN:
  • 9749204700
Other title:
  • Twenty ways to improve customer service
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.5 ฟ421ย
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Call number Status Date due Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves HF5415.5 ฟ421ย (Browse shelf(Opens below)) Available 200406050033
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves HF5415.5 ฟ421ย (Browse shelf(Opens below)) Available 200406050034
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves HF5415.5 ฟ421ย (Browse shelf(Opens below)) Checked out 2025-08-09 200406050036
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th