การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาด / โดย ประดิษฐ์ จุมพลเสถียร
Material type:
- 9749226054
- HF5415.123 ป266ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 ป266ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200408240004 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 ป266ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200408240013 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.123 ป266ก การสื่อสารการตลาดเชิงกลยุทธ์ / | HF5415.123 ป266ก การสื่อสารการตลาดเชิงกลยุทธ์ / | HF5415.123 ป266ก การสื่อสารการตลาดเชิงกลยุทธ์ / | HF5415.123 ป266ก การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาด / | HF5415.123 ป266ก การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาด / | HF5415.123 ป266ก การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาด / | HF5415.123 ป266ก การสร้างแบรนด์และการสื่อสารการตลาด / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.