BU Library and Learning Space

ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อระดับความสำคัญที่ให้กับเครื่องหมายรับรองฮาลาลโดยผู้บริโภคชาวมุสลิมในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหาร : กรณีศึกษาของชาวไทยมุสลิมใน 4 จังหวัดชายแดนภาคใต้ = Factors affecting the level of significance given to the Halal logo by muslim consumers in making purchase decisions on food products : a case study of the Thai mulsims living in the four most Southern provinces / วุฒิศักดิ์ พิศสุวรรณ.

By: Material type: TextTextPublication details: [กรุงเทพฯ : ทบวงมหาวิทยาลัย, 2545].Description: 138 แผ่น : ภาพประกอบOther title:
  • Factors affecting the level of significance given to the Halal logo by muslim consumers in making purchase decisions on food products : a case study of the Thai mulsims living in the four most Southern provinces
  • รายงานการวิจัยเรื่อง ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อระดับความสำคัญที่ให้กับเครื่องหมายรับรองฮาลาลโดยผู้บริโภคชาวมุสลิมในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหาร : กรณีศึกษาของชาวไทยมุสลิมใน 4 จังหวัดชายแดนภาคใต้
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.33 .T52S68 ว869ป
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Call number Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Closed Shelves (Contact Library Staff) HF5415.33 .T52S68 ว869ป (Browse shelf(Opens below)) Available 200411010110
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
HF 5415.33 .T5 บ638พ พฤติกรรมการบริโภคข่าวของคนต่างวัยในสังคมไทย : รายงานการวิจัยฉบับสมบูรณ์ = News consumption behavior of people at various ages in Thai society / HF5415.33 .T52C46 ส842พ พฤติกรรมและปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อทองคำของผู้บริโภค กรณีศึกษา พนักงานที่ทำงานในโรงงานอุตสาหกรรมในเขตภาคกลาง / HF5415.33 .T52P47 อ785ก การศึกษาปัจจัยที่มีความเกี่ยวข้องต่อพฤติกรรมการบริโภคอาหารฟาสต์ฟู้ดของนักศึกษาในเขตเทศบาลนครนครศรีอยุธยา จังหวัดพระนครศรีอยุธยา = Factors relating to Western fast-food consuming behavior of students in Ayutthaya Municipal Area / HF5415.33 .T52S68 ว869ป ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อระดับความสำคัญที่ให้กับเครื่องหมายรับรองฮาลาลโดยผู้บริโภคชาวมุสลิมในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหาร : กรณีศึกษาของชาวไทยมุสลิมใน 4 จังหวัดชายแดนภาคใต้ = Factors affecting the level of significance given to the Halal logo by muslim consumers in making purchase decisions on food products : a case study of the Thai mulsims living in the four most Southern provinces / HF 5415.33 .U6 G397 Gays, lesbians, and consumer behavior : theory, practice, and research issues in marketing / HF 5415.33 .U6 G397 Gays, lesbians, and consumer behavior : theory, practice, and research issues in marketing / HF5415.33 .U6 H366C Consumer behavior : an applied approach /

"งานวิจัยฉบับนี้ได้รับทุนสนับสนุนการวิจัยเพื่อพัฒนาสถาบันอุดมศึกษาเอกชน ปีงบประมาณ 2545 จากทบวงมหาวิทยาลัย"

ภาคผนวก

บรรณานุกรม

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th