กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / ภาณุ ลิมมานนท์
Material type:
- 9749276809
- Customer relationship management
- HF5415.5 ภ431ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.5 ภ431ก (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2025-08-09 | 200505130105 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | ||
HF5415.5 ฟ914ซ CRM เจาะลึกข้อมูลลูกค้า เคล็ดวิชาแห่งโลกตลาดใหม่ | HF5415.5 ฟ914ซ CRM เจาะลึกข้อมูลลูกค้า เคล็ดวิชาแห่งโลกตลาดใหม่ | HF5415.5 ภ431ก กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ภ431ก กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ภ431ก 2549 กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ภ431ก 2549 กลยุทธ์การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 ม246จ 2539 จิตวิทยาการบริการ หน่วยที่ 1-7 |
There are no comments on this title.