การสร้างแบรนด์แบบ 360 องศาในเอเชีย = The 360 degree brand in Asia / มาร์ค แบลร์, ริชาร์ด อาร์มสตรอง, ไมค์ เมอร์ฟี่ เขียน ; วัฒนา มานะวิบูลย์ : แปล
Material type:
- 9742729905
- The 360 degree brand in Asia
- HF5415.123 บ897ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 บ897ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200505140033 | ||
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 บ897ก (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2025-08-09 | 200801020023 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.123 ธ635อ Inside IMC เจาะลึกถึงแก่น ไอเอ็มซี / | HF5415.123 ธ635อ Inside IMC เจาะลึกถึงแก่น ไอเอ็มซี / | HF5415.123 บ897ก การสร้างแบรนด์แบบ 360 องศาในเอเชีย = The 360 degree brand in Asia / | HF5415.123 บ897ก การสร้างแบรนด์แบบ 360 องศาในเอเชีย = The 360 degree brand in Asia / | HF5415.123 บ897ก การสร้างแบรนด์แบบ 360 องศาในเอเชีย = The 360 degree brand in Asia / | HF5415.123 ป266ก การสื่อสารการตลาดเชิงกลยุทธ์ / | HF5415.123 ป266ก การสื่อสารการตลาดเชิงกลยุทธ์ / |
ดัชนี
There are no comments on this title.