การหาข้อมูลทางการตลาด / พัฒนา ศิริโชติบัณฑิต
Material type:
- 9749612906
- HF5415.3 พ532ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.3 พ532ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200505180100 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.2 Z545E 1989 Exploring marketing research | HF5415.2 Z545E 1997 Exploring marketing research / | HF5415.2 Z545E 1997 Exploring marketing research / | HF5415.3 พ532ก การหาข้อมูลทางการตลาด / | HF5415.3 พ532ก การหาข้อมูลทางการตลาด / | HF5415.3 ว919ส สร้างแบรนด์ด้วยศรัทธา = Building brands & believers : how to connect with consumers using archetypes / | HF5415.3 ว919ส สร้างแบรนด์ด้วยศรัทธา = Building brands & believers : how to connect with consumers using archetypes / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.