บริการด้วยใจที่ไม่ธรรมดา = Service unusual : how service leaders look beyond the obvious to find success / ผู้เขียน George Quek ; ผู้แปล สมวงศ์ พงศ์สถาพร
Material type:
- 9749301293
- Service unusual : how service leaders look beyond the obvious to find success
- HF5415.5 ค779
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.5 ค779 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200509060017 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ค357ก 2553 การจัดการความสัมพันธ์กับลูกค้า = Customer relationship management / | HF 5415.5 ค694บ บริหารลูกค้าอย่างไรให้มีกำไร = Managing customers for profit / | HF5415.5 ค759ศ ศิลปะการครองใจลูกค้า = Cupturing customers hearts / | HF5415.5 ค779 บริการด้วยใจที่ไม่ธรรมดา = Service unusual : how service leaders look beyond the obvious to find success / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 จ423จ จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / |
There are no comments on this title.