จิตวิทยาบริการ = Service psychology / เอนก สุวรรณบัณฑิต, ภาสกร อดุลพัฒนกิจ
Material type:
- 9749323580
- Service psychology
- HF5415.5 อ893จ
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.5 อ893จ (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2025-08-09 | 200512010044 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 อ772ต ตำราทองของงานบริการ. เล่ม 2, "เมื่อลูกค้าอกหัก" / | HF5415.5 อ772ต ตำราทองของงานบริการ. เล่ม 3, "เคล็ดลับของมือเซียน" / | HF5415.5 อ893จ จิตวิทยาบริการ = Service psychology / | HF5415.5 อ893จ จิตวิทยาบริการ = Service psychology / | HF5415.5 อ945ซ CRM การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF5415.5 อ945ซ CRM การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ = Customer relationship management / | HF 5415.5 A283R 2011 The relationship edge : the key to strategic influence and selling success / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.