การมุ่งเน้นลูกค้าและตลาด : สร้างองค์กรให้แตกต่างอย่างเหนือชั้น = Customer market focus : the power to differentiate your organization / ผู้เขียน กุณฑลี รื่นรมย์, เพลินทิพย์ โกเมศโสภา, สาวิกา อุณหนันท์.
Material type:
- 9747781921
- Customer market focus : the power to differentiate your organization
- HF5415.5 ก712ก 2548
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.5 ก712ก 2548 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200602150088 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.5 ก712ก 2548 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200602150089 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ก153 กรณีศึกษา Best practices : การมุ่งเน้นที่ลูกค้าและการตลาด = Customer and market focus / | HF 5415.5 ก412ป ประสบการณ์แอปเปิล = The Apple experience / | HF 5415.5 ก412ป ประสบการณ์แอปเปิล = The Apple experience / | HF5415.5 ก712ก 2548 การมุ่งเน้นลูกค้าและตลาด : สร้างองค์กรให้แตกต่างอย่างเหนือชั้น = Customer market focus : the power to differentiate your organization / | HF5415.5 ก712ก 2548 การมุ่งเน้นลูกค้าและตลาด : สร้างองค์กรให้แตกต่างอย่างเหนือชั้น = Customer market focus : the power to differentiate your organization / | HF5415.5 ก785ล ลูกค้าสายพันธุ์ใหม่ / | HF5415.5 ก785ล ลูกค้าสายพันธุ์ใหม่ / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.