การวางแผนกลยุทธ์เพื่อการตลาดทางตรงและการส่งเสริมการขาย = Strategic planning for direct marketing and sales promotion / เสริมยศ ธรรมรักษ์ ; คณะนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Material type:
- Strategic planning for direct marketing and sales promotion
- เอกสารประกอบการสอน การวางแผนกลยุทธ์เพื่อการตลาดทางตรงและการส่งเสริมการขาย
- HF5415.13 ส925ก 2549
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.13 ส925ก 2549 (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 200605180026 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.13 ส882ก การจัดการการตลาด = Marketing management / | HF5415.13 ส882ก การจัดการการตลาด = Marketing management / | HF5415.13 ส925ก การวางแผนกลยุทธ์เพื่อการตลาดทางตรงและการส่งเสริมการขาย = Strategic planning for direct marketing and sales promotion / | HF5415.13 ส925ก 2549 การวางแผนกลยุทธ์เพื่อการตลาดทางตรงและการส่งเสริมการขาย = Strategic planning for direct marketing and sales promotion / | HF5415.13 ส929ก กลยุทธ์การตลาด : การวางแผนการตลาด / | HF5415.13 ส929ก กลยุทธ์การตลาด : การวางแผนการตลาด / | HF5415.13 ส929ก กลยุทธ์การตลาด : การวางแผนการตลาด / |
ภาคผนวก
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.