กรณีศึกษา Best practices : การมุ่งเน้นที่ลูกค้าและการตลาด = Customer and market focus / สถาบันเพิ่มผลผลิตแห่งชาติ.
Material type:
- 9749167716
- การมุ่งเน้นที่ลูกค้าและการตลาด
- Customer and market focus
- HF5415.5 ก153
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ก153 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200606020054 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.35 S646M 2015 Marketing : real people, real choices / | HF5415.35 S646M 2015 Marketing : real people, real choices / | HF5415.5 ก153 กรณีศึกษา Best practices : การมุ่งเน้นที่ลูกค้าและการตลาด = Customer and market focus / | HF5415.5 ก153 กรณีศึกษา Best practices : การมุ่งเน้นที่ลูกค้าและการตลาด = Customer and market focus / | HF 5415.5 ก412ป ประสบการณ์แอปเปิล = The Apple experience / | HF 5415.5 ก412ป ประสบการณ์แอปเปิล = The Apple experience / | HF5415.5 ก712ก 2548 การมุ่งเน้นลูกค้าและตลาด : สร้างองค์กรให้แตกต่างอย่างเหนือชั้น = Customer market focus : the power to differentiate your organization / |
There are no comments on this title.