สื่อสารอย่างไรให้ครองใจลูกค้า : การสื่อสารเพื่อการบริการที่เป็นเลิศ / วุฒิพงศ์ ถายะพิงค์
Material type:
- 9741325355
- HF5415.5 ว867ส
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Closed Shelves (Contact Library Staff) | HF5415.5 ว867ส (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200705120069 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
||
HF5415.5 ว836ค 2543 คู่มือวิธีควานหาลูกค้าคาดหวัง = Finding the prospects / | HF5415.5 ว836ค 2543 คู่มือวิธีควานหาลูกค้าคาดหวัง = Finding the prospects / | HF5415.5 ว836ค 2543 คู่มือวิธีควานหาลูกค้าคาดหวัง = Finding the prospects / | HF5415.5 ว867ส สื่อสารอย่างไรให้ครองใจลูกค้า : การสื่อสารเพื่อการบริการที่เป็นเลิศ / | HF5415.5 ว928จ เจาะใจลูกค้าให้ตรงเป้า | HF5415.5 ว928จ เจาะใจลูกค้าให้ตรงเป้า | HF 5415.5 ส223ช ใช้หัวใจให้บริการ = The Nordstrom way to customer service excellence / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.