BU Library and Learning Space

การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ = A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers / โดย สุมาลี ชิโนกุล.

By: Material type: TextTextPublication details: กรุงเทพฯ : คณะครุศาสตร์ จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย, 2548.Description: 210 แผ่น : ภาพประกอบOther title:
  • A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers
  • รายงานวิจัยเรื่อง การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ
Subject(s): LOC classification:
  • PE1068 .T5 ส842ก
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Call number Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves PE1068 .T5 ส842ก (Browse shelf(Opens below)) Available 200706210031
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
PE1068 .T5 ว528ก การศึกษาสภาพการจัดการเรียนการสอนภาษาอังกฤษที่มุ่งเน้นทักษะการสื่อสารตามหลักสูตรการศึกษาขั้นพื้นฐาน / PE1068 .T5 ว528ส สรุปย่อรายงานวิจัยเรื่อง การศึกษาสภาพการจัดการเรียนการสอนภาษาอังกฤษที่มุ่งเน้นทักษะการสื่อสารตามหลักสูตรการศึกษาขั้นพื้นฐาน / PE1068 .T5 ศ458ก การศึกษาแนวทางการพัฒนาทักษะการใช้ภาษาต่างประเทศของเด็กและเยาวชนไทยสู่มาตรฐานสากลเพื่อการแข่งขันทางวิชาการในเวทีระดับนานาชาติ : รายงานผลการวิจัยประจำปี 2549 = Skill development for English proficiency of Thai students for the requirement of interrnational standards and academic competition / PE1068 .T5 ส842ก การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ = A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers / PE1068 .T5 ส842ก การศึกษาเปรียบเทียบกระบวนการเรียนรู้การสอน โดยการพิจารณาไตร่ตรองศาสตร์การสอนเพื่อพัฒนาโมเดลการเรียนรู้การสอนภาษาอังกฤษ : พหุกรณีศึกษาครูเชี่ยวชาญและครูไม่เชี่ยวชาญ = A comparative study of learning process to teach through reflective teaching to develop a model of learning to teach English : a multi-case study of expert and non-expert teachers / PE 1069 .B36 ช617ก การประยุกต์ใช้ SECI model เพื่อสอนวิชาภาษาอังกฤษในระดับมหาวิทยาลัย = An application of SECI model to teach English at university level / PE 1069 .B36 ช617ก การประยุกต์ใช้ SECI model เพื่อสอนวิชาภาษาอังกฤษในระดับมหาวิทยาลัย = An application of SECI model to teach English at university level /

ภาคผนวก

บรรณานุกรม

"สนับสนุนโดย เงินทุนเพื่อการวิจัยจากกองทุนคณะครุศาสตร์ ปี 2547"

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th