หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / เสริมยศ ธรรมรักษ์ ... [และคนอื่น ๆ] ; คณะนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยกรุงเทพ
Material type:
- 9742191077
- Marketing principles for communication arts
- HF5415.123 ห321 2551
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 ห321 2551 (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 200806270138 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.123 ห321 2551 (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 200806270137 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.123 ห321 2548 หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / | HF5415.123 ห321 2549 หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / | HF5415.123 ห321 2551 หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / | HF5415.123 ห321 2551 หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / | HF5415.123 ห321 2556 หลักการตลาดสำหรับนักนิเทศศาสตร์ = Marketing principles for communication arts / | HF5415.123 อ427ก 2561 การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ : ต่อให้ติดใกล้ชิดผู้บริโภคในโลกไร้รอยต่อ = Integrated marketing communications : connecting with consumers in the seamless world / | HF5415.123 อ579ส สังคมสื่อ สงครามการตลาด / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.