สร้างระบบ Helpdesk ด้วย Access 2007 = Helpdesk management system / สกล แสงสุริยกาญจน์
Material type:
- 9789742127466
- Helpdesk management system
- QA76.9 .D3 ส117ส
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | QA76.9 .D3 ส117ส (Browse shelf(Opens below)) | Available | 200904230040 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available |
![]() |
||
QA76.9 .D3 ศ684พ พัฒนาระบบฐานข้อมูลด้วย VB 2005 & VC# 2005 ฉบับมืออาชีพ / | QA76.9 .D3 ศ684อ Advance .Net programming ฉบับมืออาชีพ / | QA76.9 .D3 ศ684อ Advance .Net programming ฉบับมืออาชีพ / | QA76.9 .D3 ส117ส สร้างระบบ Helpdesk ด้วย Access 2007 = Helpdesk management system / | QA76.9 .D3 ส236ร 2541 ระบบฐานข้อมูล | QA76.9 .D3 ส238ข ไขปัญหา Microsoft Access 2000/97 | QA76.9 .D3 ส253จ เจาะลึก Oracle9i รีลีส 2 / |
There are no comments on this title.