การบริหารการโฆษณาและการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ = Advertising and integrated marketing communication (IMC) management / เรียบเรียงโดย จิระวัฒน์ อนุวิชชานนท์, ศิริวรรณ เสรีรัตน์.
Material type:
- 9789743652523
- Advertising and integrated marketing communication (IMC) management
- HF 5415.13 จ524ก
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF 5415.13 จ524ก (Browse shelf(Opens below)) | Available | 201301090028 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.13 จ136ต ตะลุยการตลาด | HF5415.13 จ136ต ตะลุยการตลาด | HF 5415.13 จ524ก การบริหารการโฆษณาและการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ = Advertising and integrated marketing communication (IMC) management / | HF 5415.13 จ524ก การบริหารการโฆษณาและการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการ = Advertising and integrated marketing communication (IMC) management / | HF5415.13 จ622ช Shake! marketing for all "เขย่า" กลยุทธ์ "บู๊-บุ๋น" / | HF5415.13 จ622ช Shake! marketing for all "เขย่า" กลยุทธ์ "บู๊-บุ๋น" / | HF5415.13 จ622ช Shake! marketing for all "เขย่า" กลยุทธ์ "บู๊-บุ๋น" / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.