การวิจัยการโฆษณา = Advertising research / กนกพร เพ็ญนารถ ; คณะนิเทศศาสตร์ มหาวิทยาลัยกรุงเทพ.
Material type:
- Advertising research
- HF5815.T5 ก124ก 2554
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5815.T5 ก124ก 2554 (Browse shelf(Opens below)) | Not for loan | 201302200005 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
HF5814 K78A 1994 Advertising : its role in modern marketing | HF5814 U846 Using qualitative research in advertising : strategies, techniques, and applications / | HF5814 U846 Using qualitative research in advertising : strategies, techniques, and applications / | HF5815.T5 ก124ก 2554 การวิจัยการโฆษณา = Advertising research / | HF5815 .T5 ก514 การวิจัยการโฆษณา = Advertising research / | HF5815 .T5 ก514 2549 การวิจัยการโฆษณา = Advertising research / | HF5815 .T5 ช274บ บทบาทของสารโฆษณาที่มีต่อภาพยนตร์ไทย |
ภาคผนวก
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.