BU Library and Learning Space

พฤติกรรมการบริโภคข่าวของคนต่างวัยในสังคมไทย : รายงานการวิจัยฉบับสมบูรณ์ = News consumption behavior of people at various ages in Thai society / โดย บุบผา เมฆศรีทองคำ และ ขจรจิต บุนนาค.

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: กรุงเทพฯ : สภาการหนังสือพิมพ์แห่งชาติ, 2556.Description: 124 แผ่น : ภาพประกอบOther title:
  • News consumption behavior of people at various ages in Thai society
  • รายงานการวิจัยฉบับสมบูรณ์ พฤติกรรมการบริโภคข่าวของคนต่างวัยในสังคมไทย
Subject(s): LOC classification:
  • HF 5415.33 .T5 บ638พ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Call number Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Book Shelves HF 5415.33 .T5 บ638พ (Browse shelf(Opens below)) Available 201306210011
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
HF5415.33 .E85 D826U Understanding the consumer : a European perspective / HF5415.33 .E85 D826U Understanding the consumer : a European perspective / HF5415.33 .E85 S646C 2002 Consumer behaviour : a European perspective / HF 5415.33 .T5 บ638พ พฤติกรรมการบริโภคข่าวของคนต่างวัยในสังคมไทย : รายงานการวิจัยฉบับสมบูรณ์ = News consumption behavior of people at various ages in Thai society / HF5415.33 .T52C46 ส842พ พฤติกรรมและปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อทองคำของผู้บริโภค กรณีศึกษา พนักงานที่ทำงานในโรงงานอุตสาหกรรมในเขตภาคกลาง / HF5415.33 .T52P47 อ785ก การศึกษาปัจจัยที่มีความเกี่ยวข้องต่อพฤติกรรมการบริโภคอาหารฟาสต์ฟู้ดของนักศึกษาในเขตเทศบาลนครนครศรีอยุธยา จังหวัดพระนครศรีอยุธยา = Factors relating to Western fast-food consuming behavior of students in Ayutthaya Municipal Area / HF5415.33 .T52S68 ว869ป ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อระดับความสำคัญที่ให้กับเครื่องหมายรับรองฮาลาลโดยผู้บริโภคชาวมุสลิมในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์อาหาร : กรณีศึกษาของชาวไทยมุสลิมใน 4 จังหวัดชายแดนภาคใต้ = Factors affecting the level of significance given to the Halal logo by muslim consumers in making purchase decisions on food products : a case study of the Thai mulsims living in the four most Southern provinces /

ภาคผนวก

บรรณานุกรม

ได้รับการสนับสนุนจากเงินอุดหนุนการวิจัยของสภาการหนังสือพิมพ์แห่งชาติ สถาบันอิศรา และสำนักงานกองทุนสนับสนุนการสร้างเสริมสุขภาพ (สสส.) ประจำปี 2556

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th