BU Library and Learning Space

การศึกษาภาพลักษณ์ พฤติกรรมและความภักดีของนักท่องเที่ยวต่อตลาดริมน้ำดอนหวาย จังหวัดนครปฐม=A study of image, behavior, and loyalty of tourists towards Don Wai Floating Market, Nakorn Pathom Province.

Material type: TextText
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Contact Circulation Desk Register 201307040003
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
น ฐ321พ พ่ายใจรัก / น ฟ343พ พิศวาสจอมพยัคฆ์ / น ซ539ร โรมิโอแค้นรัก / การศึกษาภาพลักษณ์ พฤติกรรมและความภักดีของนักท่องเที่ยวต่อตลาดริมน้ำดอนหวาย จังหวัดนครปฐม=A study of image, behavior, and loyalty of tourists towards Don Wai Floating Market, Nakorn Pathom Province. ปัจจัยส่วนผสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสารและภาพลักษณ์ของตราสินค้าที่ส่งผลต่อความต้องการซื้อรถยนต์นั่งประหยัดพลังงานมาตรฐานสากล (อีโคดาร์) กรณีศึกษาเปรียบเทียบบริษัทรถยนต์ ก และ ข=The marketing mixed factors, subscription of news and image of product brand. ความพึงพอใจ และภาพลักษณ์ ที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าบริษัทค้าวัสดุก่อสร้าง=Satisfaction and image affecting customer loyalty at a construction material company. การรับรู้คุณค่าตราสินค้าและความพึงพอใจที่มีผลต่อความจงรักภักดีของผู้บริโภคกรณีศึกษานมถั่วเหลือง=The perception of brand equipty and satisfaction affecting consumer loyalty a case study of soy milk product.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th