BU Library and Learning Space

การสำรวจระดับความสำคัญของจริยธรรมในการใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์จากมุมมองของผู้ใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์ [electronic resource] = Important level of ethics in using social media as perceived by users / มัลลิกา ผลอนันต์.

By: Material type: TextTextPublication details: [กรุงเทพฯ] : มหาวิทยาลัยกรุงเทพ, 2556.Description: 1 แผ่นOther title:
  • Important level of ethics in using social media as perceived by users [electronic resource]
  • รายงานการวิจัยเรื่อง การสำรวจระดับความสำคัญของจริยธรรมในการใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์จากมุมมองของผู้ใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์ [electronic resource]
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Contact Circulation Desk In Cataloging 201403120021
Books Books BU Library and Learning Space Books Contact Circulation Desk In Cataloging 201403120022
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
ปาฐกถาพิเศษเรื่อง Family enterprises and transgenerational ในระบบเศรษฐกิจไทย ปาฐกถาพิเศษเรื่อง Family enterprises and transgenerational ในระบบเศรษฐกิจไทย การสำรวจระดับความสำคัญของจริยธรรมในการใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์จากมุมมองของผู้ใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์ Important level of ethics in using social media as perceived by users / การสำรวจระดับความสำคัญของจริยธรรมในการใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์จากมุมมองของผู้ใช้สื่อเครือข่ายสังคมออนไลน์ Important level of ethics in using social media as perceived by users / การรับรู้คุณค่าตราสินค้าเสื้อผ้าแฟชั่นที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อในครั้งต่อไปของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร กรณีศึกษา เสื้อผ้าแฟชั่นตรา ยูนิโคล (Uniqlo) = Value perception of clothing fashion brand that affects the consumers' willingness to purchase ...[CD. การเปรียบเทียบระหว่างการสื่อสารทางการตลาดผ่านทางระบบอินเทอร์เน็ต (Internet) และการสื่อสารทางการตลาดผ่านทางกิจกรรมพิเศษ (Special Event) เพื่อส่งผลต่อการรู้จักภาพลักษณ์ของร้านค้าจาหน่ายเครื่องเล่นวิดีโอเกมส์ของผู้บริโภคที่อยู่ในย่านธุรกิจในเขต... [CD-ROM]. ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจใช้บริการค่ายลูกเสือไชยวุธวัฒนา จังหวัดนครราชสีมา ของกลุ่มโรงเรียนในจังหวัดใกล้เคียง = Factors affecting decision making on service selection at ChaivudhWattana Scout Camp, NakornRatchasima Province, of School Groups... [CD.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th