BU Library and Learning Space

ความน่าเชื่อถือและอิทธิพลของบิวตี้ บล็อกเกอร์ ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางของผู้หญิงวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร =Effect of credibilities and influences of beauty bloggers upon consumer behaviors of cosmetics among women at the working age in Bangkok.

Material type: TextText
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Contact Circulation Desk Register 201404300033
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
พฤติกรรมการสื่อสารบนเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊ค ของนักศึกษามหาวิทยาลัยกรุงเทพที่ลงทะเบียนเรียนภาคฤดูร้อน ของปีการศึกษา 2555 = Communication behavior on Facebook of Bangkok University students registering for summer session in 2012 academic year [CD-ROM]. พฤติกรรมการเปิดรับสื่อโฆษณาทางโทรทัศน์ที่มีผลต่อพฤติกรรมการใช้ผลิตภัณฑ์ทำความสะอาดผิวหน้าของผู้ชายวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร = Media exposure of men's facial cleansing products TV commercials among men at the working are in Bangkok [CD-ROM]. กลยุทธ์การสื่อสารเพื่อการโน้มน้าวใจของคู่ค้าทางธุรกิจในธุรกิจก่อสร้าง = The persuasive communication strategies of construction business suppliers [CD-ROM]. ความน่าเชื่อถือและอิทธิพลของบิวตี้ บล็อกเกอร์ ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องสำอางของผู้หญิงวัยทำงานในเขตกรุงเทพมหานคร =Effect of credibilities and influences of beauty bloggers upon consumer behaviors of cosmetics among women at the working age in Bangkok. น ภ418ฮ Holy ศพ-เซ่น-ศาล / การเปิดรับ ทัศนคติ และพฤติกรรมในการซื้อสินค้าแฟชั่นผ่านสื่อสังคมออนไลน์ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Exposure attitude and behavior of people in Bangkok toward purchasing fashion items via social media [CD-ROM]. การเปิดรับสื่อ ทัศนคติและความพึงพอใจที่มีต่อแบรนด์ Club 21 ของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = The media exposure behaviour, attitude and satisfaction upon Club 21 from the Bangkokians [CD-ROM].

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th