BU Library and Learning Space

การศึกษาองค์ประกอบของสารโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์ที่มีผลต่อความสนใจของวัยรุ่นไทยชายและหญิง ที่เป็นนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนสาธิตจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ในปีการศึกษา 2555 = A study of components of advertising messages in print advertisements ...[CD].

Material type: TextText
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Collection Shelving location Status Barcode
Books Books BU Library and Learning Space Books Contact Circulation Desk Register 201405010017
Total holds: 0
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
กลยุทธ์การบริหารความสัมพันธ์ระหว่างองค์กรไม่แสวงหาผลกำไรกับผู้มีส่วนได้ส่วนเสีย (Stakeholders) : กรณีศึกษามูลนิธิเพื่อการฟื้นฟูพัฒนาเด็กและครอบครัว = The relationship management strategies between nonprofit organization and stakeholders : a case ... [CD-]. ทัศนคติของกลุ่มวัยรุ่นไทย กับการนำการแต่งคอสเพลย์ มาใช้ในการจัดกิจกรรมพิเศษ : กรณีศึกษาผู้เข้าร่วมกิจกรรมพิเศษที่แต่งคอสเพลย์ และผู้เข้าร่วมกิจกรรมพิเศษที่ไม่แต่งคอสเพลย์ = Attitudes of Thai teenager's against special event with cos'play case study.. [CD]. การสื่อสารการตลาดทางตรงบนเฟซบุ๊ค : กรณีศึกษา แฟนเพจ Oriental Princess society = Direct marketing communication : case study Oriental Princess society [CD-ROM]. การศึกษาองค์ประกอบของสารโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์ที่มีผลต่อความสนใจของวัยรุ่นไทยชายและหญิง ที่เป็นนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนสาธิตจุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย ในปีการศึกษา 2555 = A study of components of advertising messages in print advertisements ...[CD]. พฤติกรรมการเปิดรับข่าวสารและทัศนคติของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานครต่อบัตรเงินสด กรณีศึกษา : บัตรแรบบิท = Media exposure behavior and attitude of residence in Bangkok towards on cash card case study : Rabbit card [CD-ROM]. ทัศนคติและพฤติกรรมของวัยรุ่นในเขตกรุงเทพมหานครต่อการใช้เว็บไซต์ YouTube = Attitudes and behaviors of teenage in Bangkok toward YouTube [CD-ROM]. แรงจูงใจการเปิดรับธรรมะผ่านสื่อสมัยใหม่ของวัยรุ่นไทยในเขตกรุงเทพมหานคร = Motivation in dharma exposure via new media of Thai youth in Bangkok metropolitan area [CD-ROM].

There are no comments on this title.

to post a comment.

Library Opening Hours

Mon. - Sat. : 8:30 - 20:00

Public Holidays : Closed

Sun. : Closed

Contact Us

9/1 Moo 5, Surat Osathanugrah Library (Building C6), Phaholyothin Road, Klong Nueng, Klong Luang, Pathumthani 12120

Phone : 02-407-3888 ext. 2701

E-mail : library@bu.ac.th