การตลาดระหว่างประเทศ / ภูษณิศา เตชเถกิง.
Material type:
- 9786160813421
- HF1416 ภ696ก 2556
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF1416 ภ696ก 2556 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2016000004514 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF1416 บ147อ อิทธิพลของวัฒนธรรมข้ามชาติต่อการตลาดยุคโลกาภิวัตน์ : การตลาดข้ามวัฒนาธรรม = Marketing across-cultures / | HF1416 บ147อ อิทธิพลของวัฒนธรรมข้ามชาติต่อการตลาดยุคโลกาภิวัตน์ : การตลาดข้ามวัฒนาธรรม = Marketing across-cultures / | HF1416 ป473ก 2526 การตลาดระหว่างประเทศ | HF1416 ภ696ก 2556 การตลาดระหว่างประเทศ / | HF1416 ศ311ก 2545 การตลาดระหว่างประเทศ / | HF1416 ศ311ก 2546 การตลาดระหว่างประเทศ = Global marketing / | HF1416 ศ311ก 2548 การตลาดระหว่างประเทศ = Global marketing / |
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.