แบรนด์+แข็ง+ปัง = ZAG / มาร์ตี้ นิวไมเออร์ เขียน ; วิชิตา สุนทรพิพิธ แปล
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9786169255734
- ZAG
- HD69.B7 น672บ 2559
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HD69.B7 น672บ 2559 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2017000000440 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HD69.B7 น672บ 2559 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2017000000441 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HD69 .B7 น561บ Branding ไทยรักไทย / | HD69 .B7 น561บ Branding ไทยรักไทย / | HD69 .B7 น561บ Branding ไทยรักไทย / | HD69.B7 น672บ 2559 แบรนด์+แข็ง+ปัง = ZAG / | HD69.B7 น672บ 2559 แบรนด์+แข็ง+ปัง = ZAG / | HD69 .B7 น758บ แบรนด์แก็ป : ช่องว่างระหว่างแบรนด์ = The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview / | HD69 .B7 น758บ แบรนด์แก็ป : ช่องว่างระหว่างแบรนด์ = The brand gap : how to bridge the distance between business strategy and design : a whiteboard overview / |
There are no comments on this title.