หลักการประชาสัมพันธ์ / ณัฏฐ์ชุดา วิจิตรจามรี.
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9786165561884
- HM1221 ณ318ห 2559
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HM1221 ณ318ห 2559 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2017000001493 | |
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HM1221 ณ318ห 2559 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2017000001498 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
No cover image available | No cover image available | ||
HM1221 จ484ก 2556 การวิจัยงานประชาสัมพันธ์ = Public relations research / | HM1221 ช387ก กลยุทธ์การประชาสัมพันธ์ยุคใหม่ / | HM1221 ช387ก กลยุทธ์การประชาสัมพันธ์ยุคใหม่ / | HM1221 ณ318ห 2559 หลักการประชาสัมพันธ์ / | HM1221 ณ318ห 2559 หลักการประชาสัมพันธ์ / | HM1221 ท463ก การวิจัยและการประเมินผลการประชาสัมพันธ์ = Public relations research and evaluation / | HM1221 ท463ส สัมมนาเพื่อการประชาสัมพันธ์ = Seminar in public relations / |
ดัชนี
บรรณานุกรม
There are no comments on this title.