Digital branding : กลยุทธ์แจ้งเกิดแบรนด์เล็ก ให้เติบใหญ่ได้อย่างยั่งยืน / author : ณัฐพล ใยไพโรจน์ ; editorial ชนะ เทศทอง
Material type:
- text
- unmediated
- volume
- 9786162009365
- HF5415.1265 ณ342ด 2561
Item type | Home library | Collection | Shelving location | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
BU Library and Learning Space | Books | Book Shelves | HF5415.1265 ณ342ด 2561 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 2019000001628 |
Browsing BU Library and Learning Space shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.1265 ณ342ด 2558 Digital marketing : concept & case study อัพเดต 2015 / | HF5415.1265 ณ342ด 2558 Digital marketing : concept & case study อัพเดต 2015 / | HF5415.1265 ณ342ด 2558 Digital marketing : concept & case study อัพเดต 2015 / | HF5415.1265 ณ342ด 2561 Digital branding : กลยุทธ์แจ้งเกิดแบรนด์เล็ก ให้เติบใหญ่ได้อย่างยั่งยืน / | HF5415.1265 ณ361พ 2556 เพิ่มยอดขายด้วย Line, Facebook pages, Instagram / | HF5415.1265 ณ361พ 2556 เพิ่มยอดขายด้วย Line, Facebook pages, Instagram / | HF5415.1265 ณ361พ 2556 เพิ่มยอดขายด้วย Line, Facebook pages, Instagram / |
There are no comments on this title.