000 | 01068nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000046256 | ||
005 | 20250302031222.0 | ||
008 | s1994 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0256105170 | ||
035 | _a2001046827 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.2 _bD544M 1994 |
|
100 | 1 |
_aDillon, William R. _926720 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarketing research in a marketing environment / _cWilliam R. Dillon, Thomas J. Madden, Neil H. Firtle |
250 | _a3rd ed. | ||
260 |
_aBurr Ridge, Ill. : _bIrwin, _c1994 |
||
300 |
_a760 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aIrwin series in marketing | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING RESEARCH _95148 |
|
700 | 1 |
_aMadden, Thomas J. _926721 |
|
700 | 1 |
_aFirtle, Neil H. _926722 |
|
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c146392 _d146392 |