000 | 01137nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000063560 | ||
005 | 20250302033739.0 | ||
008 | s1992 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0071129162 | ||
035 | _a2001064421 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.129 _bB683S 1992 |
|
100 | 1 |
_aBowersox, Donald J. _937591 |
|
245 | 1 | 0 |
_aStrategic marketing channel management / _cDonald J. Bowersox, M. Bixby Cooper |
250 | _aInternational ed. | ||
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMcGraw-Hill, _c1992 |
||
300 |
_a488 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aMcGraw-Hill series in marketing | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING CHANNELS _xMANAGEMENT _926051 |
|
650 | 0 |
_aBUSINESS LOGISTICS _918295 |
|
650 | 0 |
_aPHYSICAL DISTRIBUTION OF GOODS _937592 |
|
700 | 1 |
_aCooper, M. Bixby _937593 |
|
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c154744 _d154744 |