000 | 01237nam0a22002890a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000074614 | ||
005 | 20250302035429.0 | ||
008 | s2000 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0030211131 | ||
035 | _a2001075682 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.123 _bS545A 2000 |
|
100 | 1 |
_aShimp, Terence A. _926126 |
|
245 | 1 | 0 |
_aAdvertising promotion : _bsupplemental aspects of integrated marketing communications / _cTerence A. Shimp |
250 | _a5th ed. | ||
260 |
_aFort Worth, Tex. : _bDryden Press, _cc2000 |
||
300 |
_a674 p. : _bill. (some col.) |
||
490 | 0 | _aThe Dryden Press series in marketing | |
500 | _aRev. ed. of : Promotion management & marketing communications. 3rd ed. c1993 | ||
504 | _aIncludes bibliographical references and indexes | ||
650 | 4 |
_aCOMMUNICATION IN MARKETING _97458 |
|
650 | 4 |
_aSALES PROMOTION _91815 |
|
650 | 4 |
_aADVERTISING _9927 |
|
650 | 4 |
_aDIRECT MARKETING _94378 |
|
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c160114 _d160114 |