000 | 00753nam0a22002050a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000077750 | ||
005 | 20250302035916.0 | ||
008 | s1996 xxu 000 0 eng d | ||
035 | _a2001078875 | ||
050 | 4 |
_aHD59.2 _bF652R |
|
100 | 1 |
_aFombrun, Charles J. _947073 |
|
245 | 1 | 0 | _aReputation : realizing value from the corporate image |
260 |
_aBoston, Mass. : _bHarvard Business School Press, _c1996 |
||
300 | _a441 | ||
650 | 4 |
_aCORPORATE IMAGE _921288 |
|
650 | 4 |
_aCORPORATE IMAGE _xCASE STUDIES _939628 |
|
991 | 0 | 0 | _a0305 |
997 |
_b05 _cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c161622 _d161622 |