000 | 01036nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000082083 | ||
005 | 20250302040655.0 | ||
008 | s1991 ii fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a8170362512 | ||
020 | _a0803991053 | ||
035 | _a2001083302 | ||
050 | 4 |
_aP92.2 _bM629D |
|
100 | 1 |
_aMody, Bella _950468 |
|
245 | 1 | 0 |
_aDesigning messages for development communication : _ban audience participation-based approach / _cBella Mody |
260 |
_aNew Delhi : _bSage, _cc1991 |
||
300 |
_a211 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMASS MEDIA _xDEVELOPING COUNTRIES _938949 |
|
650 | 0 |
_aMASS MEDIA _xAUDIENCES _912658 |
|
990 |
_aA25024 _bJan 17 2003 8:31AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0305 |
991 | 0 | 0 | _a0300 |
997 |
_b00 _cคณะนิเทศศาสตร์ |
||
997 |
_b05 _cประชาสัมพันธ์ การสื่อสารเพื่อการจูงใจ การสื่อสารในสำนักงาน |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c163714 _d163714 |