000 | 01076nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000084344 | ||
005 | 20250517160238.0 | ||
008 | s1998 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0132690853 | ||
035 | _a2001085602 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.123 _bB876I |
|
100 | 1 |
_aBurnett, John _920632 |
|
245 | 1 | 0 |
_aIntroduction to marketing communication : _ban integrated approach / _cJohn Burnett, Sandra Moriarty |
260 |
_aUpper Saddle River, N.J. : _bPrentice-Hall, _cc1998 |
||
300 |
_a659 p. : _bcol. ill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aCommunication in marketing _97458 |
|
650 | 0 |
_aADVERTISING CAMPAIGNS _912341 |
|
700 | 1 |
_aMoriarty, Sandra Ernst _952208 |
|
990 |
_aA25024 _bAug 19 2003 8:39AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c164792 _d164792 |