000 | 00977nam0a22002290a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000093531 | ||
005 | 20250521151336.0 | ||
008 | s1995 xxu 000 0 eng d | ||
035 | _a2001095024 | ||
050 | 4 |
_aT58.64 _bC677T |
|
100 | 1 |
_aCortada, James W. _922703 |
|
245 | 1 | 0 | _aTQM for information systems management : quality practices for continuous improvement |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMcGraw-Hill, _c1995 |
||
300 | _a301 | ||
650 | 4 |
_aINFORMATION RESOURCES MANAGEMENT _935919 |
|
650 | 0 |
_aManagement information systems _923164 |
|
650 | 4 |
_aINFORMATION TECHNOLOGY _xMANAGEMENT _918980 |
|
650 | 4 |
_aTOTAL QUALITY MANAGEMENT _97908 |
|
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c169230 _d169230 |