000 | 01009nam0a22002290a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000101710 | ||
005 | 20250302044344.0 | ||
008 | s1999 xxu 000 0 eng d | ||
020 | _a0070779740 | ||
035 | _a2001103407 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.5 _bC374B |
|
100 | 1 |
_aCarlaw, Peggy _960402 |
|
245 | 1 | 4 | _aThe big book of customer service training games : quick, fun activities for training customer service reps, salespeople, and anyone else who deals with customers |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bMcGraw-Hill, _c1999 |
||
300 | _a209 | ||
650 | 4 |
_aEMPLOYEES _xTRAINING OF _914258 |
|
650 | 4 |
_aCUSTOMER SERVICE _xMANAGEMENT _938520 |
|
700 | 1 |
_aDeming, Vasudha Kathleen _960404 |
|
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c188554 _d188554 |