000 | 01132nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000105483 | ||
005 | 20250302045352.0 | ||
008 | s xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0609608207 | ||
035 | _a2002000318 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.2 _bC728M |
|
100 | 1 |
_aCrawford, Fred _971621 |
|
245 | 1 | 0 |
_aThe myth of excellence : _bwhy great companies never try to the best at everything / _cFred Crawford and Ryan Mathews |
260 |
_aNew York, N.Y. : _bCrown Business, _cc2001 |
||
300 |
_a251 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING RESEARCH _xCASE STUDIES _971622 |
|
650 | 0 |
_aCONSUMER BEHAVIOR _xCASE STUDIES _971623 |
|
650 | 0 |
_aSHOPPING _xCASE STUDIES _971624 |
|
700 | 1 |
_aMathews, Ryan _971625 |
|
990 |
_aA22050 _bApr 19 2002 5:51PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c190600 _d190600 |