000 01132nam0a22002650a04500
001 000105483
005 20250302045352.0
008 s xxu fnx000 000 0neng d
020 _a0609608207
035 _a2002000318
050 4 _aHF5415.2
_bC728M
100 1 _aCrawford, Fred
_971621
245 1 0 _aThe myth of excellence :
_bwhy great companies never try to the best at everything /
_cFred Crawford and Ryan Mathews
260 _aNew York, N.Y. :
_bCrown Business,
_cc2001
300 _a251 p. :
_bill.
504 _aIncludes bibliographical references and index
650 0 _aMARKETING RESEARCH
_xCASE STUDIES
_971622
650 0 _aCONSUMER BEHAVIOR
_xCASE STUDIES
_971623
650 0 _aSHOPPING
_xCASE STUDIES
_971624
700 1 _aMathews, Ryan
_971625
990 _aA22050
_bApr 19 2002 5:51PM
991 0 0 _a0202
997 _b02
_cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค
942 _2lcc
_cBK
999 _c190600
_d190600