000 | 01058nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000105507 | ||
005 | 20250302045358.0 | ||
008 | s enk gnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0749435798 | ||
035 | _a2002000343 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.5 _bF677S |
|
100 | 1 |
_aFoss, Bryan _971672 |
|
245 | 1 | 0 |
_aSuccessful customer relationship marketing : _bnew thinking, new strategies, new tools for getting closer to your customers / _cBryan Foss & Merlin Stone |
260 |
_aLondon : _bKogan Page, _c2001 |
||
300 |
_a522 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes index | ||
650 | 0 |
_aCUSTOMER RELATIONS _911640 |
|
650 | 0 |
_aRELATIONSHIP MARKETING _941568 |
|
700 | 1 |
_aStone, Merlin _d1948- _944598 |
|
990 |
_aA39010 _bOct 3 2002 8:23AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c190617 _d190617 |