000 | 01139nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000105724 | ||
005 | 20250302045440.0 | ||
008 | s2002 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a1578516005 | ||
035 | _a2002000566 | ||
050 | 4 |
_aHF5415 _bK674M |
|
100 | 1 |
_aKotler, Philip. _96255 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMarketing moves : _ba new approach to profits, growth, and renewal / _cPhilip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee |
260 |
_aBoston, Mass. : _bHarvard Business School Press, _cc2002 |
||
300 |
_a193 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING _9930 |
|
650 | 0 |
_aTELEMARKETING _929090 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING _xMANAGEMENT _94770 |
|
700 | 1 |
_aJain, Dipak C. _971970 |
|
700 | 0 |
_aSuvit Maesincee _946375 |
|
990 |
_aA40065 _bOct 24 2003 12:59PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c190801 _d190801 |