000 | 01147nam0a22002650a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000108010 | ||
005 | 20250521073633.0 | ||
008 | s xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0321014138 | ||
035 | _a2002002903 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.32 _bR422 |
|
245 | 0 | 0 |
_aReadings on market-driving strategies : _btowards a new theory of competitive advantage / _c[edited by] Gregory S. Carpenter, Rashi Glazer, Kent Nakamoto |
260 |
_aReading, Mass. : _bAddison-Wesley, _cc1997 |
||
300 |
_a540 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references | ||
650 | 0 |
_aConsumer behavior _98257 |
|
650 | 0 |
_aMARKETING _xMANAGEMENT _94770 |
|
700 | 1 |
_aCarpenter, Gregory S., _eed. _974695 |
|
700 | 1 |
_aNakamoto, Kent, _eed. _974696 |
|
700 | 1 |
_aGlazer, Rashi, _eed. _974697 |
|
990 |
_aA40064 _bAug 7 2002 2:28PM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c192580 _d192580 |