000 | 01027nam0a22002530a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000110980 | ||
005 | 20250302050916.0 | ||
008 | s xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0130127728 | ||
035 | _a2002005941 | ||
050 | 4 |
_aHF5415.129 _bM374 2001 |
|
245 | 0 | 0 |
_aMarketing channels / _cAnne T. Coughlan ... [et al.] |
250 | _a6th ed. | ||
260 |
_aUpper Saddle River, N.J. : _bPrentice Hall, _cc2001 |
||
300 |
_a590 p. : _bill. |
||
490 | 0 | _aThe Prentice Hall international series in marketing | |
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aMARKETING CHANNELS _919038 |
|
700 | 1 |
_aCoughlan, Anne T. _921426 |
|
990 |
_aA36070 _bDec 12 2002 11:48AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c194884 _d194884 |