000 | 01139nam0a22002770a04500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000113702 | ||
005 | 20250521102956.0 | ||
008 | s2003 xxu fnx000 000 0neng d | ||
020 | _a0071199144 | ||
035 | _a2003002201 | ||
050 | 4 |
_aHD9980.5 _bZ447S 2003 |
|
100 | 1 |
_aZeithaml, Valarie A. _958360 |
|
245 | 1 | 0 |
_aServices marketing : _bintegrating focus across the firm / _cValarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner |
250 | _a3rd ed. , international ed. | ||
260 |
_aBoston, Mass. : _bMcGraw-Hill/Irwin, _cc2003 |
||
300 |
_a668 p. : _bill. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references and index | ||
650 | 0 |
_aSERVICE INDUSTRIES _xMARKETING _926148 |
|
650 | 0 |
_aCustomer services _916614 |
|
650 | 0 |
_aMarketing _9930 |
|
700 | 1 |
_aBitner, Mary Jo _980656 |
|
990 |
_aA33069 _bJul 27 2005 10:47AM |
||
991 | 0 | 0 | _a0202 |
997 |
_b02 _cการตลาด การขาย การผลิต การบริหารผลิตภัณฑ์ การส่งเข้า - ออก การควบคุมคุณภาพ พฤติกรรมผู้บริโภค |
||
942 |
_2lcc _cBK |
||
999 |
_c196635 _d196635 |